De paden op, de lanen in… in Breda deze keer!
Wat hadden we weer mazzel: net ná de storm en vóór de hitte genoten we van het Bredase Voorbos, dat zich van z’n mooiste kant liet zien tijdens onze OOPOEH-wandeling. Dit Brabantse bos staat bekend als hét hondenbos, daar moesten we dus een keer geweest zijn! Het is zo leuk om al wandelend oppasverhalen uit […]
Bekijk nieuwsbericht